SLOWASHELL: REDNECK TOOTH PULLING

OK THIS IIIS FUNNY BUT ALSO KINDA SAD SEEING HOW SOMETHING COULD HAVE WENT WRONG WHEN TYING YOUR BABY DAUGHTERS TOOTH TO A TRUCK.

SMH

 

Posted in Uncategorized | 2 Comments

TREATED: KARDASHIAN SNL SPOOF IS TO ON POINT

THIS IS SOOOO TREATED

DESTROYED!!! LMAO

Posted in Uncategorized | Leave a comment

HILARIOUS: MIT ROMNEY BAD LIP READIING LMAO

HAHAHAHA THIS IS SO COLD

STUFF THE ICE CHEST

Posted in Uncategorized | 1 Comment

HAPPYHOLLOWEEN: NINJA FIGHT TRICKERY!!

THIS IS COLD AS HELL I NEED TO DO THIS!!!

FIGHT ME HAHAHAAHAHAH

Posted in Uncategorized | 2 Comments

CUTESHIT: TWINS ROCKIN OUT ON THE WII DANCE GAME

HAHAHAHA THIS IS COLD AS HELL

BUCKIN!

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SKETCHLIFE: BATMAN HAS THE WRONG MAN LMAO

THIS IS HILARIOUS

 

Posted in Uncategorized | 1 Comment

MRDR: NEW TRACK FROM MY BROTHER SHOW

QUIK VERSE AND DOPE VIDEO FROM MY BROTHER SHOW. SHIT IS FRESH

FOLLOW HIM AT @showyousuck

Posted in Uncategorized | Leave a comment